vorini-gr: Πολιτικές αναταράξεις

Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Πολιτικές αναταράξεις

Εκτός κομμάτων οι διαφωνούντες..


ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
Μια προαναγγελθείσα αποχώρηση.
Η μεγάλη κυρία της Νέας Δημοκρατίας έκανε το πρώτο βήμα. Διαφοροποιήθηκε στην ψηφοφορία για τα μέτρα, ψήφισε την πρόταση του ΠΑΣΟΚ, την διέγραψε ο Σαμαράς και τώρα το ερώτημα
είναι πότε θα κάνει το δεύτερο βήμα: την ίδρυση δικού της κόμματος.

«Ήταν αδύνατο για μένα να ψηφίσω ενάντια σε αυτό που πίστευα ότι είναι προς το συμφέρον της
χώρας» δήλωσε στο ΣΚΑΪ 100,3 η Ντόρα Μπακογιάννη.
«Θα παραμείνω βουλευτής και μέσα στη βουλή και έξω από τη βουλή θα δώσω τον αγώνα μου»

ΣΟΦΙΑ ΣΑΚΟΡΑΦΑ
Η Σοφία Σακοράφα με ανακοίνωση του γραφείου της, που αναφέρει ότι θεωρεί «κοινωνικά άδικο τον χαρακτήρα των μέτρων, καθώς από τα μέτρα αυτά πλήττονται μόνο και για άλλη μια φορά αυτοί που ευθύνονται ελάχιστα ή καθόλου».

Η απόφαση να ψηφίσει «παρούσα», σύμφωνα με τη βουλευτή, «δεν αντιστρατεύεται τις αρχές και τα ιδανικά του Κινήματος, δεν αντιστρατεύεται τον στόχο για τη σωτηρία της πατρίδας και του
ελληνικού λαού».

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
«Είμαι παρών και στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις την κοινοβουλευτική δημοκρατία.
Είμαι παρών και στηρίζω τον πρωθυπουργό μας.
Διαφωνώ όμως με τα άδικα μέτρα, που καλούνται να πληρώσουν ξανά όσοι με τη ζωή τους έχουν αποδείξει ότι αγαπούν την Ελλάδα μας και ουδόλως την επιβάρυναν».

ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
«...Κατανοώντας τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται η χώρα, έχοντας γνώση του δύσκολου αγώνα που δίνουν καθημερινά ο πρόεδρος και η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, εκφράζω με την ψήφο μου
την αγανάκτησή μου για το γεγονός ότι τα επερχόμενα μέτρα, που επιβλήθηκαν από
μηχανισμούς που συμμετείχαν ενεργά στην κατακρήμνιση της ελληνικής οικονομίας ή ανέχτηκαν
σιωπηρώς τα κερδοσκοπικά παιχνίδια σε βάρος της χώρας μας, ζητούν σήμερα από τον ελληνικό λαό να δεχτεί τη μετατροπή της Ελλάδας σε μια τριτοκοσμική χώρα».

ΑΠΟΣΜΑΣΜΑΤΑ ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :