vorini-gr: Ο Έλληνας που κατέκτησε το Facebook!

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Έλληνας που κατέκτησε το Facebook!


http://www.koutipandoras.gr/?p=9621
Αν και μόλις 23 ετών, ο Γιώργος Καρνάς, κατάφερε και βρήκε μία θέση εργασίας στον παγκόσμιο κολοσσό του «Facebook», όταν οι Ελληνικές εταιρίες του έκλειναν την πόρτα.
Ο Μυτιληνιός προγραμματιστής ετοιμάζει τις βαλίτσες του για τη Silicon Valley, στο Σαν Φρανσίσκο, όπου βρίσκεται η μητρική εταιρία του γνωστού social network....

Ο ίδιος μίλησε στο «www.koutipandoras.gr» και εξήγησε πως «η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της».

Πως αποφάσισες να στείλεις το βιογραφικό σου στον παγκόσμιο κολοσσό του Facebook;

«Αμέσως μετά το τέλος των σπουδών μου στο Cambridge στην Ελλάδα, τον Σεπτέμβριο του 2010, έψαξα για δουλειά ή για κάποιο μεταπτυχιακό και ενώ έστειλα αρκετές αιτήσεις το μόνο που κατάφερα ήταν να περάσω από μόνο μία συνέντευξη.

Η οποία μάλιστα ήταν τον Ιανουάριο και δεν κατάφερα να βρω κάτι άλλο! Αποφάσισα λοιπόν να απευθυνθώ στο εξωτερικό και μέσα στις εταιρίες που έστειλα το βιογραφικό μου ήταν και αυτή του «Facebook». Αποφάσισα να στείλω και εκεί γιατί κάνοντας μία μικρή έρευνα για την εταιρία διάβασα πολύ θετικά σχόλια, και πως σαν εργοδότες ήταν πολύ καλοί».

Ποια ήταν η διαδικασία που ακολούθησε πριν ακούσεις το οριστικό «ναι»;

«Τον Δεκέμβριο που μας πέρασε έστειλα μ’ ένα email ένα βιογραφικό μου και μετά από ένα μήνα μου απάντησαν μέσω email πως τους ενδιαφέρει η περίπτωση μου και μου ζήτησαν να περάσω μία σειρά συνεντεύξεων μέσω skype. Στην συνέχεια μου έστειλαν εισιτήρια ώστε να πάω τον Μάρτιο και να κάνουμε την τελική συνέντευξη από κοντά. Τον Απρίλιο μου έστειλαν το συμβόλαιο με την προσφορά».

Ποια ήταν η σχέση σου μέχρι εκείνη τη στιγμή με το συγκεκριμένο social network;

«Είχα φτιάξει κάποια στιγμή στο παρελθόν ένα profile αλλά δεν το χρησιμοποιούσα πάρα πολύ. Δεν ήμουν μεγάλος fan. Θα με χαρακτήριζα ως έναν απλό χρήστη»

Σε τι θέση πρόκειται να εργαστείς;

«Θα εργαστώ ως προγραμματιστής. Δεν γνωρίζω περισσότερες λεπτομέρειες για την θέση που θα έχω αλλά από ότι μου έχουν πει, μπορώ πολύ εύκολα να επιλέξω μία άλλη θέση και να αλλάξω όποτε θέλω.»

Ποιες θα είναι οι πρώτες αλλαγές που θα προτείνεις να γίνουν στην ιστοσελίδα;

«Πιστεύω πως αυτές οι αλλαγές που έχουν ήδη γίνει αλλά και αυτές που έχουν ανακοινωθεί επίσημα πως θα γίνουν στο άμεσο μέλλον είναι πολύ επιτυχημένες, ίσως είναι και πολύ καλύτερες από αυτές που θα πρότεινα εγώ.

Έχω ακούσει και από φίλους μου διάφορα πράγματα που θα ήθελαν να αλλαχθούν στο site, αλλά θα δούμε γιατί σίγουρα υπάρχουν πολλές ακόμα αλλαγές έτοιμες που δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα. Αν δεν μπω μέσα να δω τι γίνεται δεν μπορώ να πω κάτι»

Πιστεύεις πως το γεγονός ότι στην Ελλάδα δεν κατάφερες να βρεις κάποια δουλειά πάνω στον τομέα σου αλλά σου ανοίχτηκε μία τόσο μεγάλη πόρτα είναι απόδειξη του ότι «η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της;»

«Είναι σίγουρα μία απόδειξη αυτό, καθώς στο εξωτερικό επιλέγουν τους ανθρώπους για την αξία τους, τις δυνατότητες τους και την επαγγελματική τους απόδοση, ενώ στην Ελλάδα περιμένεις πως ο εργαζόμενος θα βοηθηθεί από κάποιο βίσμα, κάποιο μέσον.
Εγώ στην έρευνα που έκανα για εργασία δεν χρησιμοποίησα κανένα βοήθημα»

Δεν υπάρχουν σχόλια :