vorini-gr: Iggy Pop | «Είμαι κι εγώ Ελληνας» (pics+video)

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Iggy Pop | «Είμαι κι εγώ Ελληνας» (pics+video)


Φινάλε με 7.000 θαυμαστές, που αποθέωσαν τον αγέραστο Ιγκι Ποπ και την μπάντα του «The Stooges» τη Δευτέρα στη σκηνή του Terra Vibe στη Μαλακάσα, είχε η τρίτη μέρα του φετινού Rockwave Festival....


Πολύ ζεστός με τον κόσμο, ο Ιγκι ανέβασε τα γκάζια από την αρχή, φώναξε και ένα ξεσηκωτικό «I am Greek too» («Είμαι κι εγώ Ελληνας»), ενώ φρόντισε να έχει μαζί του στη σκηνή πολλούς από τους φαν του από νωρίς. 

Κίνηση που επαναλήφθηκε αρκετές φορές και έδωσε δυναμισμό στη συναυλία και το απαραίτητο μήνυμα για χορό από την αρχή έως το τέλος. Μετά τον ακούραστο Ιγκι Ποπ, σειρά είχαν οι Prodigy. 

Οι πρωταγωνιστές της ημέρας και γνωστοί του ελληνικού κοινού από παλιότερες... επεισοδιακές εμφανίσεις τους ήταν αυτοί που έκλεισαν το φετινό Rockwave. Τα καπνογόνα δεν έλειψαν από τη συναυλία των φασαριόζων Αγγλων και ο χορός του κόσμου δεν είχε τέλος, με το κομμάτι «Voodoo people» να προκαλεί «χαμό». Καθόλου άσχημα για να ξεδώσει κανείς μια τέτοια εποχή. 










  Μοιραστείτε το με τους Φίλους σας...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :