vorini-gr: «Έπεσαν οι μάσκες και βγήκαν οι μπάρες»….

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

«Έπεσαν οι μάσκες και βγήκαν οι μπάρες»….



Καμιά φορά τα λόγια είναι περιττά όταν ακούς τον πρόεδρο της Βουλής να εκφράζεται (εδώ) με τέτοιου είδους ακατονόμαστες εκφράσεις. Αυτό δείχνει εξάλλου και την παρακμή του πολιτικού μας συστήματος...

Δυστυχώς οι Έλληνες πολιτικοί της παρακμής αντιδρούν σε κάθε είδους έλεγχο και αποκαλύψεις και τα βάζουν με οποιονδήποτε τους ξεμπροστιάζει.

Είναι μεγάλο το θεριό αλλά που θα πάε..ι κάποια μέρα θα το αποδυναμώσουμε!!
..............................................................................
Μεϊμαράκης | «Ο Χατζηνικολάου θέλει να μου πιει το αίμα με το καλαμάκι. Δεν θα τον αφήσω»…. «Εγώ δεν είμαι για τα σαλόνια αλλά για την αρένα. Θα κάνω ό,τι χρειαστεί στην αρένα για να λάμψει η αλήθεια» … «Ξέρω που πάω να δώσω μάχη για αυτό δεν θα με περιορίσει το κουστούμι του Προέδρου, το πετάω άμα λάχει και να ξέρετε ότι όταν βγάζω το κουστούμι, ξεκινάω πάντα από το παντελόνι, δεν θα μου περιορίσει τη δική μου μάχη στην αρένα» 

Χατζηνικολάου | "Καμιά φορά, μιλώντας για κοστούμια, γίνεσαι ρόμπα. Να απαντήσω και...
στον αξιότιμο πρόεδρο της Βουλής, που είπε θα βγάλει το παντελόνι. Τοίχο, τοίχο βγάλτο Βαγγέλη, τοίχο - τοίχο" 




  Μοιραστείτε το με τους Φίλους σας...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :