vorini-gr: ...«εν τούτοις φίλε μου».!

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

...«εν τούτοις φίλε μου».!


Οι καλοκαιρινές μου διακοπές στη γενέτειρα μου με έκαναν να δω μεγάλες αλλαγές, δυστυχώς προς το χειρότερο. Οι  επαρχιώτες φίλοι μου που γνωριζόμαστε από μικρά παιδιά μέχρι και τον Ιούλιο μου έλεγαν πως η κρίση δεν τους είχε αγγίξει ακόμη....

Όμως κατά τον μήνα Αύγουστο τα πράγματα άλλαξαν προς το χειρότερο και μάλιστα ραγδαία.
Όσο και αν προσπάθησαν οι μαγαζάτορες οι επιχειρήσεις και οι αγρότες να ξεπουλήσουν έστω και την τελευταία στιγμή... δεν τα κατάφεραν καλά.

Τα ξενοδοχεία χωρίς πληρότητα και το μόνο που είχε την τιμητική του ήταν το κάμπινγκ και στα καθημερινά....ο καφές από τη «μαρίδα» που τον ρουφούσε αφειδώς κατακλύζοντας τις καφετέριες.

Οι φίλοι μου το έριξαν στο χύμα καπνό και το στριφτό τσιγάρο και κανένας δεν έκανε λόγο για ταβέρνα και διασκέδαση ενώ αν κάποιος μιλούσε για ταξίδια στο εξωτερικό αλλάζαμε και κουβέντα.

Στην αντίπερα όχθη οι εύρωστοι οικονομικά επαρχιώτες  δείχνουν να περνάνε καλά για την ώρα αλλά μερικοί είναι ανοιγμένοι στα δάνεια και οι τράπεζες τους χτυπούν τώρα την πόρτα ενώ τα σκάνδαλα για στημένες επιδοτήσεις αγροτικών προϊόντων και «άλλων κοινωφελών επιχειρήσεων» αρχίζουν και σκάνε καθημερινά με αποτέλεσμα στα κονάκια της επαρχιώτικης μπουρζουαζίας να αρχίζει να τρέχει κρύος ιδρώτας.!

«Παλάτια στην άμμο» όπως λέει και ένας φίλος και  συνεχίζει με το..τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους».!! 

Αυτά είδα εν τάχει σε σένα γενέτειρα πατρίδα μου αυτό το καλοκαίρι αν και έχεις τη φήμη ως "η Καλιφόρνια της Ελλάδας" και δεν χαμπαριάζεις..!!
Καλό χειμώνα να έχεις και κράτα γερά γιατί κοντά σου θέλω να ζήσω τα επόμενα χρόνια της πολυτάραχης ζωής μου....και μη μου χαλάσεις το όνειρο.!

Γιατί όπως λέει και ο φίλος ο «Χρήστος ο ψηλός» από το χωριό...«εν τούτοις φίλε μου η επαρχία θα αντέξει»!!  
Εγώ το εύχομαι μέσα απ΄την καρδιά μου!!

takis Vorini: ίσως...μελλοντικός αγρότης....!!









  Αν σας άρεσε ... μοιραστείτε το με τους Φίλους σας.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :