vorini-gr: iHASOU..iPHONE (!)

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

iHASOU..iPHONE (!)


Δεν έχεις iPHONE; Πως και έτσι; με ρωτά ένας γνωστός που συνάντησα τυχαία σε ένα cafe, με  βλέμμα γεμάτο απορία  αλλά και απαξίωση. Προς στιγμήν ένοιωσα μαλάκας. Τι κακό θα μου συμβεί  τώρα που δεν έχω iPHONE;... διερωτήθηκα....

 Γύρω μου εν τσούρμο νέα παιδιά δεν μιλούσαν καθόλου μεταξύ τους και έπαιξαν με τα τελευταίας τεχνολογίας κινητά τους που καλά μαντέψατε τα περισσότερα ήσαν iPHONE!

Ο δε "δικός μου" καθισμένος στην αναπαυτική καρέκλα του μαγαζιού με ύφος τριών καρδιναλίων μοστράριζε το iPHONE τηλέφωνο του και συνεχώς "γκατζετάριζε" στο ίντερνετ ρουφώντας ένα εσπρέσο και βγάζοντας κάθε τόσο βαθείς αναστεναγμούς.!

"Έχω κάνει like σε μια γκόμενα στο facebook αλλά δεν μου δίνει σημασία" μου λέει. 
"Πηγαίνω στα ακριβότερα μαγαζιά του λεκανοπεδίου για να το βλέπει μέσω Facebook’s Places Location Service αλλά αυτή τίποτε! Έχεις καμιά ιδέα τι πρέπει να κάνω;

Ήθελα  να του πω να βάλει το iPHONE στον κ@λο του αλλά ήρεμος περιορίστηκα να του κάνω την ερώτηση.
Με τι ασχολείσαι τον τελευταίο καιρό φίλε μου;
Απάντηση: ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ 2 ΧΡΟΝΙΑ..!!

Πλήρωσα τον καφέ μου και σχεδόν δεν τον χαιρέτησα. Μπήκα σε ένα κατάστημα τηλεφωνίας και ζήτησα την τιμή του iPHONE : €589 με σύνδεση €834 χωρίς, μου είπε ένας ευγενής νεαρός.

iHASOU..iPHONE (!)... είπα βγαίνοντας και έβγαλα τη "μπαχατέλα" που έχω από τη τσέπη μου και πήρα μια φίλη μου.

Έχεις iPHONE της λέω....και εκείνη μου το έκλεισε στα μούτρα!!!
Ανασκουμπώθηκα και συνέχισα το δρόμο μου.
"Ευτυχώς"..μουρμούρισα χαμογελώντας.."Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ακόμα επαφή με την πραγματικότητα"..!! (takis Vorini)



  Αν σας άρεσε... μοιραστείτε το με τους Φίλους σας.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :