vorini-gr: Άκης Τσοχατζόπουλος: Στη φυλακή εκτίμησα την ολιγάρκεια της Βίκης

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Άκης Τσοχατζόπουλος: Στη φυλακή εκτίμησα την ολιγάρκεια της Βίκης


Ο… σωστός δημοσιογράφος όταν δεν υπάρχει θέμα δημιουργεί. Κι αφού ο Άκης Τσοχατζόπουλος δεν μιλάει σε κανένα (ούτε καν στους δημοσιογράφους που ήταν στο τεφτέρι του) εμείς αποφασίσαμε...

...να τον κάνουμε να λύσει τη σιωπή του κι ας μην άνοιξε καν στο στόμα του.

Κύριε Υπουργέ, χαίρομαι μεν που σαν βλέπω υγιή αλλά λυπάμαι που σας βλέπω με πρησμένα από το κλάμα μάτια
Α, δεν είναι τίποτα αγόρι μου. Είχα υπηρεσία στα μαγειρεία και καθάριζα κρομμύδια.

Είναι συγκλονιστικό όμως. Εσείς που λίγο έλειψε να γίνετε πρωθυπουργός… Μα καλά πώς και καταλήξατε στα μαγειρεία;
Ήρθε μία μέρα ο Αραβαντινός, μου έσφιξε το χέρι και μου είπε “πολύ χαίρομαι που επιτέλους έχουμε κάποιον που ξέρει από ξέπλυμα”. Εγώ του είπα ότι είμαι στη διάθεση του αν χρειάζεται κάτι κι εκείνος με έστειλε να ξεπλύνω τα μαρούλια. Έτσι άρχισε η νέα μου σταδιοδρομία.

Λίγο ειρωνικό και σαδιστικό ήταν αυτό
Έτσι ένιωσα κι εγώ στην αρχή αλλά μετά το σκέφτηκα καλύτερα. Καλύτερα να καθαρίζω εγώ τα αγγούρια παρά κάνας Λάκης. Να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Βλέπω δεν χάνετε το χιούμορ σας με τίποτα
Ευχαριστώ τον Αρκά γι’ αυτό. Με έμαθε τι να κάνω για να επιβιώνω στο σκληρό κόσμο της φυλακής.

Δηλαδή, εκτός από χιούμορ τι άλλο εφόδιο έχετε;
Συμπόνια, αλτρουισμό και όλα σε πολύ καλές τιμές.

Να αλλάξουμε λίγο το κλίμα. Φαντάζομαι μάθατε ότι πρώην Υφυπουργός Εσωτερικών Λεωνίδας Τζάνη αυτοκτόνησε.
Το έμαθα, το έμαθα. Και πλέον νιώθω έτοιμος να τα αποκαλύψω όλα στον ανακριτή. Ο Τζάνης ήταν ιθύνων νους πίσω από όλα τα σκάνδαλα.

Μα τι λέτε; Βρήκαμε ένα νεκρό και του τα ρίχνουμε όλα; Πώς το σκεφτήκατε αυτό;
Το είδα στο Game of Thrones

Εκπληκτική σειρά. Την βλέπω κι εγώ
Αφού δεν παίζεται Ελλάδα πώς την βλέπεις;

Την κατεβάζω από το internet.
Ντροπή, αυτό που κάνεις είναι παράνομο.

Κύριε υπουργέ, έχετε θράσος να μου μιλάτε εμένα για παρανομία
Ναι αλλά εγώ δεν έχω παραδεχτεί κανένα έγκλημα. Εσύ όμως μόλις το έκανες.

Ας μην τσακωθούμε τώρα..
Δεν σε παίρνει κουφαλίτσα…

Anyway… Ποια η γνώμη σας για τα τούρκικα σίριαλ που έχουν κατακλείσει την ελληνική τηλεόραση;
Δεν ξέρω, δεν τα παρακολουθώ, στο δικό μου μαχαλά δεν βλέπουμε τούρκικα γαβρί μ’.

 Διάβασε την συνέχεια στο PANIC #4 που ακολουθεί. Απλά κάνε κλικ στην ένδειξη “expand” για προβολή πλήρους οθόνης:


http://redcarpet.gr/press/panic-4/



Κοινοποίησε το στους Φίλους σου...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :