vorini-gr: Στο γραφείο του πρωθυπουργού πέρασε το Σαββατοκύριακο ο Μάκης Βορίδης, αρνείται να εγκαταλείψει το Μέγαρο Μαξίμου

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Στο γραφείο του πρωθυπουργού πέρασε το Σαββατοκύριακο ο Μάκης Βορίδης, αρνείται να εγκαταλείψει το Μέγαρο Μαξίμου

Ο Αντώνης Σαμαράς όρισε τον Μάκη Βορίδη να μιλήσει στη θέση του κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας της συζήτησης για την ψήφο εμπιστοσύνης στη Βουλή την περασμένη εβδομάδα, σε μια κίνηση που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και πυροδότησε φημολογία περί παράδοσης δαχτυλιδιού για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας....

Φαίνεται ωστόσο πως ο Υπουργός Υγείας πήρε τοις μετρητοίς την ενέργεια του πρωθυπουγού, με αποτέλεσμα να βρίσκεται ακόμα στο Μέγαρο Μαξίμου, αρνούμενος να εγκαταλείψει το γραφείο του Καλαματιανού πολιτικού.

Όλα ξεκίνησαν την Παρασκευή το βράδυ, λίγη ώρα μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της ψήφου εμπιστοσύνης στο Κοινοβούλιο. Ήδη κατά τη διάρκεια της ομιλίας του Αντώνη Σαμαρά, ο κ. Βορίδης δεν έκρυβε τη δυσαρέσκειά του, ρωτώντας τον στενό του φίλο, Άδωνι Γεωργιάδη «ποιός είναι αυτός ο γυαλάκιας που μιλάει στη θέση μου» κάνοντας λόγο ταυτόχρονα για ασέβεια προς το πρόσωπό του. 

Με την αποχώρησή του από το χώρο της Βουλής, ο Υπουργός Υγείας κατευθύνθηκε προς το σπίτι του, όπου και γέμισε μια βαλίτσα με ρούχα και στη συνέχεια κινήθηκε προς το Μέγαρο Μαξίμου. Εκεί, πέρασε όλο το Σαββατοκύριακο κλειδωμένος στο γραφείο του πρωθυπουργού, με τις καθαρίστριες του Μεγάρου να ισχυρίζονται πως άκουγαν μια μυστηριώδη φωνή προερχόμενη από το γραφείο του κ. Σαμαρά να επαναλαμβάνει διαρκώς «εγώ είμαι ο πρωθυπουργός, πήρα το δαχτυλίδι».

Σήμερα πολύ νωρίς το πρωί, στενοί συνεργάτες του κ. Σαμαρά επιχείρησαν να εισέλθουν στο γραφείο του για να προετοιμάσουν συνάντηση μαζί του, με την εικόνα που αντίκρισαν να είναι σοκαριστική. «Βρήκαμε τον κ. Βορίδη κολλημένο με κόλλα στην καρέκλα του γραφείου, να αναφωνεί πως είναι ο πρωθυπουργός. Είχε αλλάξει όλες τις φωτογραφίες στην αίθουσα με δικές του και του κ. Γεωργιάδη, ενώ στη θέση της ελληνικής σημαίας είχε τοποθετήσει ένα τσεκούρι», μεταφέρει μιλώντας στο «Κουλούρι» στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού.


Το «Κουλούρι» επικοινώνησε με τον κ. Βορίδη, λίγη ώρα αφότου αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το Μέγαρο Μαξίμου, με τον Υπουργό Υγείας να τονίζει: «Έφυγα από το γραφείο μου για λίγο, προκειμένου να παραστώ σε μια εκδήλωση και θα επιστρέψω το βραδάκι. Εγώ είμαι ο πρωθυπουργός και πήρα και το δαχτυλίδι. Ανυπομονώ για την πρώτη μου συνάντηση με την κ. Μέρκελ. Εγώ είμαι ο πρωθυπουργός, πήρα και το δαχτυλίδι».

Τέλος, τις δηλώσεις του κ. Βορίδη σχολίασε και ο Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος δήλωσε: «Εξακολουθώ να είμαι ο πρωθυπουργός, δεν έχω δώσει κανένα δαχτυλίδι. Άλλωστε αν είναι αν δώσω κάποια ημέρα κάπου το δαχτυλίδι της διαδοχής, αυτό θα πάει στον πιο αδικημένο Έλληνα και έγκυρο δημοσιογράφo, τον Γιάννη τον Πρετεντέρη».

επεξεργασμένες εικόνες: takis Vorini

Article: tokoulouri

Δεν υπάρχουν σχόλια :