vorini-gr: Την τηλεοπτική δόξα του Γ.Βαρουφάκη ζήλεψε ο Αδωνις Γεωργιάδης | Οι μελλοντικές τηλεοπτικές του εμφανίσεις θα είναι πλέον εκτός Ελλάδος!

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Την τηλεοπτική δόξα του Γ.Βαρουφάκη ζήλεψε ο Αδωνις Γεωργιάδης | Οι μελλοντικές τηλεοπτικές του εμφανίσεις θα είναι πλέον εκτός Ελλάδος!

Χολωμένος παρουσιάστηκε ο Αδωνις Γεωργιάδης με την τηλεοπτική δόξα του Γιάνη Βαρουφάκη δηλώνοντας ότι μπροστά του ειναι πλέον...«γατάκι»...

Μάλιστα έτρεξε να κλείσει τηλεοπτικές εμφανίσεις εκτός Ελλάδος σε διεθνή κανάλια όπως το CNN, DISCOVERY, FOX NEWS κ.α. τυπώνοντας μάλιστα και δικό του t-shirt με τις μελλοντικές του τηλεοπτικές δραστηριότητες.

«Είναι συμπαθέστατος. Με έχει ξεπεράσει και στην τηλεόραση. Εγώ είμαι... γατάκι μπροστά του. Έχει μεγάλη πλάκα. Οι Συριζαίοι, όταν ήμουν Υπουργός Υγείας με κορόιδευαν από το πρωί μέχρι το βράδυ επειδή έβγαινα συνέχεια στα κανάλια. Και εν πολλοίς είχαν δίκιο. Και τους έκατσε ο Βαρουφάκης που είναι ταυτόχρονα σε τρία ραδιόφωνα, σε δυο τηλεοράσεις και τσακώνεται και στο twitter με κάνα δυο δημοσιογράφους. Ο άνθρωπος είναι φαινόμενο».

Στενοί κύκλοι του συμπαθέστατου τηλεβιβλιοπώλη αναφέρουν πως ο Άδωνις έχει πέσει σε τηλεοπτικό μαρασμό από την ημέρα που όλος ο κόσμος ασχολείται με τον Γ.Βαρουφάκη και μάλιστα σκέπτεται να μεταφέρει και την επιχείρηση του τάχιστα στο εξωτερικό.

«Δεν μας χωρά και τους δύο αυτός ο τόπος. Προτιμώ να πουλάω βιβλία στην Ζιμπάμπουε παρά να τον βλέπω συνεχώς μπροστά μου. Μου έχει δημιουργήσει ψυχολογικά προβλήματα που μου είναι δύσκολο να ξεπεράσω».

«Σκεφθείτε..τις προάλλες κάποιοι πελάτες μου με έλεγαν στο τηλέφωνο Γιάννη και αυτό μου έδωσε τη χαριστική βολή»



***Σημείωση: Το άρθρο καθώς και η επεξεργασμένη εικόνα ανήκουν στην κατηγορία «Fantastic Satire Stories» με στόχο τη σάτιρα. 

takis Vorini

Digital image processing by takis Vorini/March 2015





Δεν υπάρχουν σχόλια :