vorini-gr: Εξετάζει σοβαρά να ασχοληθεί με την παλιά του δουλειά ο Αντώνης Σαμαράς (!)

Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Εξετάζει σοβαρά να ασχοληθεί με την παλιά του δουλειά ο Αντώνης Σαμαράς (!)

Μερικές μέρες μετά την παραίτησή του ένεκα του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος της Κυριακής 5 Ιουλίου, και τις ραγδαίες εξελίξεις στην Ελλάδα ο Σαμαράς  μάζεψε τα πράγματά του και ήδη άρχισε να κάνει και επαγγελματικά όνειρα..

Σύμφωνα με φημολογίες του στενού του περιβάλλοντος φέρεται να εκμυστηρεύτηκε σε στενό φιλικό του πρόσωπο ότι θα ασχοληθεί με την δουλειά του Πιτσαδόρου. 

«Διακαής πόθος μου ήταν να κάνω μια επιτυχημένη και σύγχρονη επιχείρηση. 
«Η ιδέα της πιτσαρίας όπως είχα δηλώσει παλαιότερα σε εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου ήταν ένα εγχείρημα των φοιτητικών μου χρόνων το οποίο δεν μπόρεσα να υλοποιήσω ανάλογα.

«Τώρα με τη βοήθεια της τεχνολογίας και κάποιων επιδοτούμενων ευρωπαϊκών προγραμμάτων η πραγματοποίηση του εφηβικού ονείρου μου βλέπω να γίνεται πραγματικότητα», φέρεται να είπε.

Χαριτολογώντας Η ΠΡΟΕΔΡΆΡΑ πρόσθεσε:
«Μόνο τον Καραμανλή και τον Πάγκαλο να έχω πελάτες η επιτυχία της επιχείρησής μου ειναι δεδομένη»

«Μάθε τέχνη κι άστηνε κι άμα πεινάσεις πιάστηνε»



Δεν υπάρχουν σχόλια :