vorini-gr: Beatles και " ξερό " Vermouth..!!

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Beatles και " ξερό " Vermouth..!!
















Είχα γράψει παλαιότερα για το " παλιό αγαπημένο βινύλιο " που τόσο λάτρευα και συνεχίζω να λατρεύω από τα νεανικά μου χρόνια μέχρι και σήμερα...
Έτσι λοιπόν χθες χαζεύοντας στο διαδίκτυο το μάτι μου έπεσε σε αυτή την υπέροχη ζωγραφιά...και επηρεασμένος έβαλα τον δίσκο στο pick up να παίζει και εγώ να φέρνω στο νου μου αναμνήσεις.

Θυμάμαι λοιπόν ότι για να αποκτήσω το συγκεκριμένο έμεινα ένα μήνα νηστικός να εξοικονομήσω τα χρήματα προς απόκτησή του.
Με έφαγε η τηγανητή πατάτα και τα όσπρια αδέλφια..!!

Και έπειτα αφού τον απέκτησα έτρεξα να τον απολαύσω στην " φοιτητική μου φωλιά " - ένα καμαράκι με κρεββάτι, πρόχειρο γραφείο και αφίσες του Che των Beatles των Rolling Stones κ.α.
- με φίλους και συμφοιτητές και με ένα μπουκάλι Vermouth το" must " ΄ποτό της εποχής..!!

Ήχος και μόνο ήχος χωρίς εικόνες και YouTube με τη φαντασία να καλπάζει αχαλίνωτη στο πως θα παίζει κιθάρα ο Paul και ο John η πως θα χτυπιέται στα drums ο Ringo Starr.

Να γιατί έμειναν στο μυαλό μας όλα αυτά μέχρι σήμερα..!!
Γιατί το παιδεύαμε να φανταζόμαστε εικόνες και πράγματα με μόνο σύμμαχο τον ήχο ...και ξερό Vermouth..!!

Takis Vorini

Δεν υπάρχουν σχόλια :