vorini-gr: Γιώργος Τράγκας: «Το δελτίο του Mega είναι ένα οστεοφυλάκιο ιδεών»

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Γιώργος Τράγκας: «Το δελτίο του Mega είναι ένα οστεοφυλάκιο ιδεών»


«Το δελτίο του Mega είναι ένα οστεοφυλάκιο ιδεών, νομίζεις ότι είναι μια προκρούστεια κλίνη που κόβει και ράβει όπως θέλει τις ειδήσεις», τόνισε ο Γιώργος Τράγκας σε συνέντευξή του στο περιοδικό «People», κάνοντας σκληρή κριτική στο μεγάλο κανάλι για τον τρόπο που παρουσιάζει τα γεγονότα....

Και συνέχισε: 

«Εγώ το παρακολουθώ, είναι η δουλειά μου, ούτε θα πω ότι συλλήβδην ο τάδε δημοσιογράφος του Mega λέει ανοησίες – προς Θεού!
Αλλά, από την άλλη μεριά, υπάρχει αίσθηση ότι, όποιον βρουν που έχει αντίθετη άποψη στα παράθυρά τους από αυτήν της κυβέρνησης, τον βουτάνε από τη μούρη, τον βάζουν κάτω, τον κόβουν, το ράνουν και τον αφήνουν μετά πεθαμένο.
Το Mega στηρίζει την κρατούσα κατάσταση – και λυπάμαι που το λέω».

Ερωτηθείς, μάλιστα, για το αν θα συνεργαζόταν ποτέ με το εν λόγω κανάλι, ο γνωστός δημοσιογράφος ανέφερε: 

«Εγώ δεν κάνω για το Mega, είμαι Σπιναλογκάτος. Δεν επιτρέπεται, εκείνοι δεν είναι πλέμπες. Εμάς μας λένε "υπόκοσμο" και το αποδέχομαι. Και να σας πω γιατί; Γιατί θεωρώ ότι ο υπόκοσμος της δημοσιογραφίας έχει μεγαλύτερη τιμή από αυτούς. Εμείς είμαστε "υπόκοσμος", δεν είμαστε, όμως, στον κόσμο που λεηλάτησε τη χώρα».

Τέλος, για τη δημοσιογραφία γενικότερα και την προσωπική του σχέση μαζί της, επισήμανε:

«Εγώ θα έπρεπε να έχω φύγει, έχω τελειώσει την πασαρέλα μου, έχω ήδη 46 χρόνια στην πλάτη μου.
Είμαι εύπορος, πρόλαβα και ρευστοποίησα τις επιχειρήσεις μου πολύ πριν από την κρίση. Κανονικά θα έπρεπε να προσγειωθώ στα 62 μου χρόνια.
Θεωρώ όμως πολυτιμότερο για μένα, ως κλου της καριέρας μου, να προσφέρω πέντε πράγματα το πρωί στο ραδιόφωνο, είτε φωνάζοντας είτε παραληρώντας είτε σχολιάζοντας είτε αναλύοντας με τον δικό του τρόπο – γιατί εγώ είμαι παλαιοδεξιός, αλλά δεν είμαι κανίβαλος.

Κοκαΐνη δεν παίρνω, αλλά καπνίζω. Το κάνω, λοιπόν, όλο αυτό και για την υστεροφημία μου, αλλά και επειδή είναι μια πολύ δύσκολη εποχή και θα πρέπει να στηρίξω όσο μπορώ μια αντίσταση που θα δυσκολέψει τη συνεργασία της κυβέρνησης με τις αγορές.
Αυτό είναι κάτι που αφορά τα εγγόνια μου, τα δισέγγονα μου, τους διπλανούς μου, γιατί δεν μπορείς να είσαι ευτυχής όταν υπάρχουν πολλοί δυστυχείς γύρω σου».

www.tempo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :