vorini-gr: Διονύσης Σαββόπουλος | «Τώρα που και η κουτσή Μαρία εμφανίστηκε στην Επίδαυρο, νομίζω ότι μπορώ να πάω και εγώ»

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Διονύσης Σαββόπουλος | «Τώρα που και η κουτσή Μαρία εμφανίστηκε στην Επίδαυρο, νομίζω ότι μπορώ να πάω και εγώ»


Για τα μελλοντικά επαγγελματικά του βήματα, την Επίδαυρο και τον Τζίμη Πανούση μίλησε γνωστός τραγουδοποιός! Με αφορμή τον "Πλούτο" γράφει κάτι δικό του, όπως με τους "Αχαρνής...

 «Ναι, αλλά τώρα θα είναι πλήρης παράσταση, θα ζητήσω την Επίδαυρο, ελπίζω να μου τη δώσουν» είπε!

Θα παίξει και ο ίδιος ο... Διονύσης Σαββόπουλος; «Τώρα που και η κουτσή Μαρία εμφανίστηκε στην Επίδαυρο, νομίζω ότι μπορώ να πάω και εγώ» τόνισε. Όσο για τον ρόλο που θα παίξει είπε: «Θα φτιάξω μια Παράβαση και θα την ερμηνεύσω»

«Ο "Πλούτος" είναι το μόνο έργο του Αριστοφάνη που δεν έχει Παράβαση. Πιστεύω ότι ο κόσμος θα δεχόταν από έναν άνθρωπο σαν και εμένα να κάνει μια Παράβαση στο πνεύμα του ποιητή». 

Ποιοι άλλοι θα παίζουν;
 Έχω μια σκέψη να καλέσω όσους απέμειναν από τους "Αχαρνής": τον Μπουλά, τον Ζιώγαλα, τον Λιούγκο, τον Κατσιμίχα, τη Μελίνα Τανάγρη και νεότερους ηθοποιούς φυσικά που θα ταίριαζαν σε ένα τέτοιο εγχείρημα.

Τώρα βέβαια όλα αυτά μπορεί να αλλάξουν τελείως.
Για τον ρόλο της Πενίας θα ήταν νομίζω πολύ καλός ο Τζιμάκος. Έχει θυμώσει που τον σατιρίζει ο Τζίμη Πανούσης; Ο ίδιος απαντά: «Ναι, αλλά είναι πολύ καλός».!!




Sources of Information:http://www.gossip-tv.gr/

  Μοιραστείτε το με τους Φίλους σας...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :