vorini-gr: Τατσόπουλος | Εγώ ήμουν γατουλογαμούλης! (video)

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Τατσόπουλος | Εγώ ήμουν γατουλογαμούλης! (video)

«Εγώ ποτέ δεν ήμουν φαλλοκράτης. Εγώ και τότε ήμουν γατουλογαμούλης. Στο τρίψιμο, στο σούξου μούξου και τελικά πήδαγες. Ποτέ δεν ήμουν μάτσο τύπου». Πέτρος Τατσόπουλος....

Ο ανεξάρτητος βουλευτής εμφανίστηκε πριν λίγες μέρες σε πρωινή εκπομπή του Mega, προσφέροντας ακόμη μια ατάκα για σχολιασμό στους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μιλώντας με τον Πέτρο Κωστόπουλο και τη Τζένη Μπαλατσινού για τον τρόπο με τον οποίο φλέρταρε όταν ήταν νέος, ο Πέτρος Τατσόπουλος είπε:

«Εγώ ήθελα και το πρώτο παιδί να είναι κορίτσι. Εγώ ποτέ δεν ήμουν φαλλοκράτης εσύ ήσουν.  Εγώ ήμουν ακόμα και τότε γατουλογαμούλης. Ήμουν εκεί στο τρίψιμο… στο σούξου μούξου και στο τέλος πήδαγες». 

«Ποτέ δεν ήμουν μάτσο τύπος. Δεν έχω και την κατασκευή για να είμαι. Το πήγαινα μέσω Κορίνθου, το πήγαινα Ρίο-Αντίρριο-Ήπειρο και κατέβαινα στο Παγκράτι», συνέχισε, ενώ οι δύο παρουσιαστές είχαν ήδη ξεσπάσει σε γέλια.



Digital image processing by takis Vorini Febr 2014/


tvxs.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :