vorini-gr: Ψεκασμένος από τους ΑΝ.ΕΛ με μύρο από ξωκλήσι της Ικαριάς ο Ν.Νικολόπουλος !

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Ψεκασμένος από τους ΑΝ.ΕΛ με μύρο από ξωκλήσι της Ικαριάς ο Ν.Νικολόπουλος !

Την ένταξή του στην Κοινοβουλευτική Ομάδα των Ανεξάρτητων Ελλήνων ανακοίνωσε το μεσημέρι της Τρίτης ο Νίκος Νικολόπουλος και σε μια έκρηξη ειλικρίνειας προς τους δημοσιογράφους απεκάλυψε πως ..η ένταξή του στους ΑΝ.ΕΛ. ήταν διακαής του πόθος...

«Όλα άρχισαν την ημέρα της γιορτής μου», είπε, «όταν με επισκέφθηκε ο Π.Καμμένος στο σπίτι μου». «Σε κάποια στιγμή άνοιξα το δώρο του Πάνου μαζί με την γυναίκα μου και είδα με έκπληξη έναν ψεκαστήρα και καθώς τον περιεργάστηκε η συμβία μου με ψέκασε κατά λάθος με το υγρό περιεχόμενό του».

«Μια θεσπέσια ευωδία σαν άγιο μύρο ή σαν μυρωδιά ανοιξιάτικου βραχόχορτου δίπλα στο κύμα κατέκλυσε όλο το δωμάτιο και μετέπειτα τους γύρω χώρους». «Χωρίς να το καταλάβω αγκάλιασα τον Πάνο Καμμένο και τον ευχαρίστησα για το δώρο του..ενώ εκείνος μου εξηγούσε πως ήταν άγιο μύρο από το ξωκλήσι της Αναλήψεως του Κυρίου, από το Γιαλισκάρι της Ικαριάς».

«Από εκείνη τη στιγμή τα τρία ιδανικά μου "πατρίς- θρησκεία - οικογένεια" ένοιωσα να τα βλέπω ολοζώντανα  στο πρόσωπο του Πάνου όπου αίφνης με κατέλαβε ένας πνευματικός και πολιτικός συνάμα έρωτας, που με επηρέασε βαθιά».

«Ήταν πλέον θέμα χρόνου η ένταξη μου στην Κοινοβουλευτική Ομάδα των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Το όνειρο είχε γίνει από εκείνη τη στιγμή πραγματικότητα»!!

**Στην αποκλειστική εικόνα που εξασφαλίσαμε ο Ν.Νικολόπουλος τη στιγμή του "τυχαίου" ψεκασμού του από τον ψεκαστήρα-δώρο του προέδρου των ΑΝ.ΕΛ.

***Σημείωση: Το άρθρο καθώς και η επεξεργασμένη εικόνα ανήκουν στην κατηγορία «Fantastic Satire Stories» με στόχο τη σάτιρα.

Article- επεξεργασμένη εικόνα: takis Vorini




Δεν υπάρχουν σχόλια :