vorini-gr: Με λαγωνικά υψίστης όσφρησης και Personal Transporters οχήματα θα μετακινούνται στα υπουργεία τα κλιμάκια της Τρόικας (!)

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Με λαγωνικά υψίστης όσφρησης και Personal Transporters οχήματα θα μετακινούνται στα υπουργεία τα κλιμάκια της Τρόικας (!)

Με απειλητικές διαθέσεις και σύγχρονο εξοπλισμό έρχεται στην Αθήνα το κλιμάκιο της Τρόικας που σκοπεύει να κάνει φύλο και φτερό τα γραφεία των υπουργείων στην Αθήνα...

Το κλιμάκιο θα είναι εφοδιασμένο με λαγωνικά υψίστης όσφρησης, μετρητές ψεύδους, τανάλιες εξόρυξης οδόντων και νυχιών αλλά και με   Electronic Counters Fraud (Ηλεκτρονικούς μετρητές λαμογιάς).

Ο Ιταλός Νικόλα Τζιαμαριόλι μάλιστα είχε την φαεινή ιδέα οι μετακινήσεις τους στα υπουργεία να γίνονται με Personal Transporters οχήματα (βλέπε φωτο) με τα οποία επιθυμούν να κάνουν και επισκέψεις στους αρχαιολογικούς χώρους πέριξ της Ακρόπολης.

«Θέλω να κυκλοφορώ άνετα στην Αθήνα και στα υπουργεία και πρότεινα αυτό τον τρόπο μετακίνησης» δήλωσε ο ευτραφής Ιταλός Τζιαμαριόλι.

«Μου αρέσει  η Ακρόπολη και το Μοναστηράκι και σκοπεύω να περάσω και από τον "Μπαϊρακτάρη" ή τον "Θανάση" να απολαύσω μερικές ελληνικές μυρωδιές και εκατοντάδες τυλιχτά σουβλάκια με μυρωδάτο γύρο... 

«Την τελευταία φορά που επισκέφθηκα την Αθήνα ήμουν 12 ετών και η μητέρα μου αντί για σουβλάκι μου πήρε το Κουλούρι του Ψυρρή»..και από τότε το έχω απωθημένο».

Σε ερώτηση μας αν «πίνει αίμα» αυτός και οι συνεργάτες του..απέφυγε να μας απαντήσει παραπέμποντας μας στην  Ντέλια Βελκουλέσκου - (Δρακουλέσκου) !!

Μπρρρρρρρρρ!!



Δεν υπάρχουν σχόλια :