vorini-gr: Μπουτάρης: «Εάν αυτό που κάνουμε είναι ιδιωτικοποίηση, τότε εγώ είμαι εξωγήινος»

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Μπουτάρης: «Εάν αυτό που κάνουμε είναι ιδιωτικοποίηση, τότε εγώ είμαι εξωγήινος»

Οι αντιδράσεις από την απόφαση του δήμου Θεσσαλονίκης να αναθέσει σε ιδιωτική εταιρεία την αποκομιδή των σκουπιδιών, καλά κρατούν...

Τα «πυρά» έχουν στραφεί κατά του δημάρχου, Γιάννη Μπουτάρη, ο οποίος σε σημερινή του συνέντευξη, υπεραμύνθηκε της απόφασής του, σχολιάζοντας μάλιστα δηκτικά τις φωνές περί ιδιωτικοποίησης της καθαριότητας.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Ράδιο Θεσσαλονίκη, ο κ. Μπουτάρης είπε χαρακτηριστικά ότι «δεν γίνεται αλλιώς, κατανοώ τους συμβασιούχους που πονούν, αλλά πέρα από αυτούς, έχουμε και 15.000 επιχειρήσεις, την αγορά, η πόλη βρομάει και έχει αφεθεί στη δυσοσμία. Εάν αυτό που κάνουμε είναι ιδιωτικοποίηση, τότε εγώ είμαι εξωγήινος», είπε.

Ο ίδιος κατηγόρησε για την κατάσταση ευθέως το ΠΑΜΕ, μιλώντας για εκβιασμό από μία μικρή κομματική μερίδα, αναφερόμενος στην κατάληψη από τους συμβασιούχους στον ΣΜΑ Φοίνικα, ενώ τόνισε ότι τους συμβασιούχους στην καθαριότητα «τους δουλεύουν όλες οι κυβερνήσεις».

«Είναι αστείο αυτό που προσπαθεί να κάνει ο Πάνος Σκουρλέτης», συμπλήρωσε και αναρωτήθηκε: «Με τρεις μέρες θα ιδιωτικοποιηθεί η καθαριότητα; Αλλά και εάν γίνει, πώς θα δουλεύει; Άνθρωποι δεν δουλεύουν εκεί;».

«Αναγκαστικά, οδηγούμαστε σε μικτό σύστημα: μονίμων ανθρώπων στην καθαριότητα, αλλά και συνεταίρους τους ιδιώτες. Αυτή είναι η εντύπωσή μου», εκτίμησε ακόμη ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια :